Tuesday, March 22, 2011

pisang goreng sambal belacan

assalamualaikummm..wbt

pisang goreng pisang goreng
pisang goreng sekarang
goreng apa goreng apa goreng apa sekarang

pernah dengar tak kadang2 budak2 slalu nyanyi kan??org tua pun kadang2 ade jugak

tadi mak beli pisang dan dalam otak dah set! petang nie nak goreng pisang lah


gambar sekadar hiasan


tapi
bila dah cerewet
kalau nak makan pisang goreng mesti nak ada sambal belacan buat cicah.
kalau xda dila xnak makan
tak sodap.



perghh...meleleh air liur dila tengok sambal belacan ni
kalau nak buat,nak bagi pedas2..biar dapat rasa sampai esok.nangis2 mata merah sambil bagi tau result exam kat mak.
(sambil buat muka kecian kat mak harap tak kena marah)
haha

tapi dila malas nak buat,so takde pisang goreng takde sambal belacan!

pemalas
tau nak makan je tapi malas nak buat

lantak kamu la dila
^^



2 comments:

Deyhanna said...
This comment has been removed by the author.
Diah said...

ahaha, salah akaun la plak.. nk merasa gak diah... pisang goreng... adusss..